Serviciul cuprinde consultanță în domeniul achizițiilor publice, conform Legii 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, a HG 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și constă în consultanță specializată la:
- elaborarea Strategiei de Contractare aferente procedurii de atribuire;
- elaborarea documentatiei de atribuire;
- intocmire si utilizarea DUAE;
- publicarea procedurii în SEAP, inclusiv, dacă este cazul, propuneri pentru modificarea anumitor cerințe solicitate de ANAP în urma evaluării documentației, precum și elaborarea propunerii pentru răspunsurile la eventualele solicitări de clarificări formulate de ofertanți;
- elaborarea corespondenței cu instituțiile abilitate în domeniu;
- redactarea procesului verbale deschidere a ofertelor;
- redactarea proceselor verbale de evaluare;
- elaborarea raportului de atribuire, sau de anulare a procedurii;
- elaborarea comunicărilor privind atribuirea contractului;
- elaborarea punctelor de vedere la eventualele contestații;
- publicarea anunțului de atribuire sau de anulare a procedurii;
- întocmirea dosarului achiziției publice.
